Do našeho týmu aktuálně hledáme posilu na pozici zákaznické podpory.
Co od tebe budeme potřebovat?
Měl bys mít přehled o správě herních serverů, zejména půjde o Minecraft a Valve produkty. V rámci práce totiž budeš řešit dotazy a technické problémy našich zákazníků zejména ohledně těchto produktů.
Nečekáme, že budeš umět hned vše a používání Google zakázáno není, ale zkušenost s instalací, konfigurací a řešením problémů s herními servery bys mít měl.
Komunikace se zákazníky probíhá převážně přes ticket systém, ale budeme tě potřebovat také na našem TeamSpeaku. Proto potřebujeme, abys míval čas ideálně mezi 16-20h přes pracovní dny.
Pokud navíc už znáš naše administrační prostředí z pohledu zákazníka, tak to bude super.
Podmínkou je, aby ti bylo 16 let a více, bez toho náš rozhovor dál bohužel pokračovat nesmí.
Co ti můžeme nabídnout my?
Klidnou práci z tvého domu, nebo libovolného prostředí (fungujeme 100% online).
Pomůžeme ti se začátky a vždy se budeš mít koho zeptat, pokud si nebudeš jistý jak postupovat.
Naše služby budeš mít v rozumné míře zdarma. Můžeš se tedy na nich bez obav vše učit, testovat a také provozovat vlastní projekty.
V případě, že budeš vykonávat nějakou extra práci, nemine tě ani finanční bonus.
Pokud se na tebe budeme moci spolehnout a spolupráce bude dlouhodobá, rádi také poskytneme stálou finanční odměnu. Raději však varujeme, že vzhledem k povaze práce a její časové (ne)náročnosti nejde o HPP. Tuto nabídku ber tedy jen jako možný přivýdělek,
Pokud jsme tě zaujali a myslíš, že by mohla naše spolupráce fungovat, napiš nám!
Kontaktovat nás můžeš v zákaznické administraci ticketem, nebo emailem na adresu [email protected]